Gyakori kérdések

Mi is pontosan a Bödön Box?
Egy különleges webshop, ahol kézműves és termelői termékeket tartalmazó ajándékdobozokat tudsz vásárolni. A boxok korlátozott darabszámban és változó tartalommal jelennek meg. A dobozok tartalmát a termékoldalon ismerheted meg.

Összeválogathatom a dobozom tartalmát?
Nem! Az a mi dolgunk! Nagy gonddal állítjuk össze a Bödön Boxokat, ügyelve arra, hogy mikor kibontod őket, a termékek mellett egy hangulatot, életérzést is találj bennük. Bízd ránk magad! Célunk, hogy élményt adjunk neked!

Hogyan rendelhetek?
A webshopon keresztül egyszerűen tájékozódhatsz a dobozok tartalmáról, a bennük lévő termékekről. Válassz az elérhető boxok közül, helyezd a kosárba, majd válaszd ki a számodra megfelelő fizetési módot. Miután befejezted a vásárlást, hamarosan visszaigazoljuk a rendelésed, és tájékoztatunk a Bödön Box-od további útjáról.

Muszáj regisztrálnom a vásárláshoz?
Igen! Erre azért van szükség, hogy minél kényelmesebben vásárolhass nálunk, és hogy könnyen felvehessük veled a kapcsolatot, ha a rendelésed miatt szükséges egyeztetnünk! Adataidat az ÁSZF-nek és az Adakezelés tájékoztatónak megfelelően, bizalmasan kezeljük!

Hogyan fizethetek?
Fizetni banki átutalással, vagy utánvéttel, a futárnál tudsz. 

Van rejtett költség?
A doboz feltüntetett árán kívül csak a szállítás díját kell kifizetned. A fizetési folyamatnál feltüntetünk minden költséget, amire számítanod kell. Az árak tartalmazzák az ÁFÁ-t, és a csomagolás költségét is!

Hogyan és mikor kapom meg a csomagom?
A dobozok összeállítása a benne lévő termékektől függően több időt is igénybe vehet, így ha alkalomra vásárolsz, mindig számolj a szállítási idővel! A dobozok kiszállítását a megrendelést követő 3-8 nap között tudjuk vállalni. A csomagokat GLS futárral küldjük neked. A GLS elég rugalmas a kiszállítás idejét illetően, de kérlek mindig ügyelj arra, hogy lehetőleg olyan címre kérd a dobozt, ahol valóban tartózkodsz és a futár könnyen megtalál!

Tudok-e dobozt ajándékba küldeni, közvetlenül a címzettnek?
Egyelőre nem, de hamarosan erre is lehetőséged lesz!

Mi történik, ha nem tetszik, amit kaptam?
Őszintén reméljük, hogy elnyeri a tetszésedet az általad vásárolt Bödön Box! Tudasd velünk mindenképpen, ha nem azt kaptad, amire számítottál! A visszajelzésedet továbbítjuk a termékek készítői felé, hogy javíthassák a hibát, minket pedig így segítesz abban, hogy minél jobb dobozokat állíthassunk össze a jövőben.

Visszaküldhetem?
Természetesen igen, erre is lehetőséged van. Az ÁSZF-ben megtalálod a visszaküldésre vonatkozó részletes leírást.

Máskor is szeretnék rendelni. Hogyan tudom meg, ha új doboz kerül a webshop-ba?
Hogy elsőként értesülhess az új Bödön Box-okról, iratkozz fel hírlevelünkre itt:  www.bitly.com/bodonpiac_hirlevel Ha szeretnél képben lenni az újdonságokkal, BB hírekkel, akciókkal, különleges lehetőségekkel kapcsolatban, vagy akár részt vennél a következő boxok összeállításában, akkor kövess minket Facebookon és Instagramon is!

Mi történik, ha elfogyott az a doboz, amit szeretnék?
Tudasd velünk! A későbbiekben törekedni fogunk azokhoz hasonló dobozokat összeállítani, amelyek elnyerték a tetszéseteket. És ki tudja? Lehet, hogy megismételjük a kiadást!

Vállaljátok egyedi, logózott, céges dobozok elkészítését is?
Igen! Egyedi ajánlatért keress minket a bodonbox@gmail.com email címen!

Szeretném, ha a saját termékem is Bödön Box-ba kerülne. Mi a teendőm?
Írj nekünk üzenetet a bodonbox@gmail.com email címre, amelyben röviden bemutatod a márkád! Néhány munkanapon belül visszajelzünk neked!

Maradt még kérdésem! Hová fordulhatok?
Kérdezz tőlünk a bodonbox@gmail.com email címen!