Vásárlási információk
Itt röviden megtalálod a vásárlással kapcsolatos legfontosabb információkat. Ha valamire mégsem kaptál választ, kérlek olvasd el figyelmesen az Általános Szerződési Feltételeket.
A dobozok megvásárlásához minden esetben regisztrálnod kell, telefonon, e-mailen, levélben leadott rendeléseket nem tudunk fogadni.
Rendelés menete
(amennyiben már túl vagy a regisztráción)
Válaszd ki a terméket, állítsd be a mennyiséget, majd kattints a „Kosárba” gombra. Ha egy terméket a kosaradba teszel, onnantól a kosarad tartalma és az aktuális végösszeg megjelenik a Kosár menüpontban. Ezt a rendelésed elküldésének pillanatáig bármikor módosíthatod vagy akár törölheted.
A “Megrendelés” gombra kattintva első rendelés esetén add meg szállítási adataidat, ezt a rendszer megjegyzi, így újabb rendelésnél erre már nem lesz szükség, csak ha máshova kéred a csomagot. Válassz szállítási, majd fizetési módot! Ha megvagy, a “Rendelés összegzése” gombra kattintva tudod ellenőrizni az adataid. Itt még visszaléphetsz vagy bármin módosíthatsz! Végül a “Rendelés elküldése” gombbal meg is érkezik hozzánk a rendelésed, amit automatikusan visszaigazolunk egy e-mailben, a dobozodat pedig elkezdjük összekészíteni a lehető legrövidebb időn belül.
Fizetés
A Bödön Box webáruházban jelenleg az alábbi fizetési módok közül választhatsz:
Banki átutalás: ebben az esetben a rendelés összegét előre utalással kell kiegyenlítened a megadott számlaszámra. Feltétlenül várd meg, míg megkapod tőlünk e-mailben a szükséges adatokat és instrukciókat az utaláshoz!
Utánvét: a rendelés teljes összegét a futárnak fogod fizetni, tőlünk pedig egy elektronikus számlát kapsz e-mailben.
Kiszállítás
A dobozok összeállítása a benne lévő termékektől függően több időt is igénybe vehet, így ha alkalomra vásárolsz, kérlek mindig számolj a szállítási idővel! A dobozok kiszállítását a megrendelést követő 3-8 nap között tudjuk vállalni.
A csomagokat GLS futárral küldjük neked. A GLS elég rugalmas a kiszállítás idejét illetően, de kérlek mindig ügyelj arra, hogy lehetőleg olyan címre kérd a dobozt, ahol valóban tartózkodsz és a futár könnyen megtalál. A rendelés véglegesítése után hibásan vagy tévesen leadott rendelések módosítására, illetve visszavonására a szolgáltatás ellenértékének elutalásáig van lehetőséged.
Kérlek, ha módosítanád a rendelésed, minél hamarabb jelezd ezt nekünk a bodonbox@gmail.com e-mail címen. Már teljesített szolgáltatás esetén az elállás lehetőségeiről és menetéről tájékozódj az Általános Szerződési Feltételek menüpontban.
Ha bármilyen probléma felmerül, az általad megadott telefonszámon vagy emailben fogunk keresni, ezért fontos, hogy valós elérhetőségeket adj meg és beküldés előtt ellenőrizd, nem gépelted-e el véletlenül.
A megrendelt termék feladása utánvétes fizetés esetén a visszaigazolástól, banki átutalásos fizetés esetén az átutalt összeg jóváírásától számított 3-8 napon belül történik. Csomagjainkat a GLS Hungary Kft. segítségével szállítjuk ki. A megrendelt terméket a GLS feladást követő munkanapon, munkaidőben (8-17h) kézbesíti. Ha szükséges, a futárszolgálat a küldeményt összesen három alkalommal kísérli meg kézbesíteni. Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre, a küldemény érkezéséről és a kézbesítés megkísérléséről értesítőt hagy hátra, majd a következő munkanapon ismét megkísérli a küldemény kézbesítését. A második kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén a futárszolgálat még egy kísérletet tesz, majd a címhelyen ismételten értesítőt hagy, melyen feltünteti azt a postahelyet, illetve őrzési időt, ahol és ameddig a küldeményt a jogosult átveheti.
Kérjük, hogy a csomagot kézbesítéskor alaposan vizsgáld meg, és sérülés esetén kérd a jegyzőkönyv felvételét és ne vedd át a csomagot! A kézbesítés sikerességének érdekében olyan – lehetőleg mobil – telefonszámot adj meg, amin napközben is elérhető vagy. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.
A szállítási díját a rendszer a dobozok mennyisége és mérete alapján kalkulálja, a szállítási költség tartalmazza a csomagolás költségeit is. A fenti árak tartalmazzák az ÁFÁ-t és kizárólag Magyarország területére érvényesek. Külföldi szállítás esetén a pontos cím ismeretében tudunk árajánlatot adni, ezzel kapcsolatban keress minket a bodonbox@gmail.com e-mail címen.